Bentley odhaluje renovaci Bloweru od The Little Car Company

Společnosti Bentley Motors a The Little Car Company odhalují silniční přestavbu nejslavnějšího Bentley na světě. ‚Blower Jnr‘, pokračování 4½litrového přeplňovaného vozu č. 2 v Bentley’s Heritage Collection z roku 1929, je prvním silničním vozem od The Little Car Company a nejsofistikovanějším městským vozem, jaký kdy byl vyroben.


Blower Jnr, ručně vyrobený podle stejných standardů jako kterékoli Bentley, a zdobený krásnými detaily, všechny inspirované původním vozem týmu, je postaven na 48V elektrickém hnacím ústrojí s motorem o výkonu 15 kW (20 k), což znamená maximální rychlost 45 mph. / 72 km/h ve Velké Británii a EU (25 mph / 40 km/h v USA kvůli legislativě) a očekávaný dojezd kolem 65 mil, s tandemovým sezením pro dva dospělé.


Blower Jnr je výsledkem spolupráce mezi The Little Car Company a Bentley’s Heritage Collection. Původní vůz z roku 1929 byl použit společností The Little Car Company ke vytvoření designu Blower Jnr,. Výsledkem je vůz o délce 3,7 metru a šířce 1,5 metru. Na rozdíl od ostatních produktů The Little Car Company je Blower Jnr plně legální a navržený speciálně pro použití na silnici.


Rám je z lakované oceli, ke které je připojena autentická specifikace podvozku. Listové pružiny a zmenšené, dobově správné třecí tlumiče přinášejí pohodlnou jízdu, zatímco brzdnou sílu zajišťují kotoučové brzdy Brembo vpředu a bubny vzadu. Elektromotor je namontován napříč zadní nápravou, zatímco baterie a pohonná elektronika jsou všechny uloženy ve skrytém spodku.


Karoserie je vyrobena ze dvou částí, a zatímco zadní konstrukce karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken, nikoli z jasanového rámu, je potažena impregnovanou látkou, stejně jako originál. Kapota s mnoha chladicími lamelami je ručně vyrobena z hliníku tradičními technikami a připevněna krásnými koženými přezkami kapoty. Kokpit pro dvě osoby je v uspořádání 1+1, s centrální nastavitelnou polohou řidiče a cestujícím cestujícím vzadu na zadním sedadle.
V přední části vozu je nyní v nabíječce umístěn nabíjecí port, který připojuje palubní nabíječku k jakékoli zásuvce typu 1 nebo typu 2. Je obklopen slavnou mřížkou Bentley v autentickém poniklovaném krytu chladiče.


Přístrojová deska na první pohled vypadá jako zmenšená replika originálu, přičemž samotnou palubní desku tvoří Engine Turned Aluminium. Palivové tlakové čerpadlo bylo přepracováno jako volič jízdních režimů s možností volby Comfort (2 kW), Bentley (8 kW) nebo Sport pro maximální výkon 15 kW. Vpřed, neutrál a zpátečka se volí pákou, která vypadá a působí jako ovládání předstihu zapalování z původního dmychadla. Další spínací přístroje pro světlomety a blinkry kopírují tvar a podstatu magnetických spínačů z Team Car, zatímco měřič nabití baterie znovu vytváří původní ampérmetr.
Nabíjecí bod USB je až do potřeby diskrétně skryt a kabinu doplňuje dvoufunkční displej, který slouží jako obrazovka satelitní navigace Garmin a couvací kamera.

Zdroj: www.emobility-engineering.com

Záznamy nebyly nalezeny...