Hyundai a LG otevírají první závod na výrobu baterií pro elektromobily v Indonésii

Hyundai a LG Energy Solution spouští v Indonésii první továrnu na baterie pro elektromobily v jihovýchodní Asii v hodnotě 1 miliardy USD s cílem vyrábět 10 GWh ročně a pohánět 150 000 elektromobilů Indonésie, známá svými obrovskými zásobami niklu, otevřela první závod na výrobu baterií pro elektromobily v jihovýchodní Asii v Karawangu na Západní Jávě. HLI Green Power, společný podnik společností Indonesia Battery Corporation,

 

Hyundai Motor a LG Energy Solution, vlastní toto nejmodernější zařízení. Zaměření na globální vedení Bohaté zásoby niklu, bauxitu a mědi v Indonésii v kombinaci s integrovaným hutním průmyslem a průmyslovými prekurzory staví zemi na vedoucí pozici na trhu s elektromobily.

Počáteční investice ve výši 1 miliardy USD do závodu vyrobí ročně 10 GWh bateriových článků, což je dost na napájení 150 000 EV. V budoucnu se plánuje rozšíření této kapacity na 20 GWh. Strategická spolupráce Uvedení na trh představuje významný milník v partnerství mezi Hyundai Motor Group a LG Energy Solution.

Obě společnosti se zavázaly investovat až 9,8 miliardy USD do rozvoje komplexního dodavatelského řetězce pro elektromobily v Indonésii s využitím bohatých zdrojů niklu a mědi v zemi. „Nerostné zdroje této země, jako je železo a nikl, jsou důležitými součástmi baterií, které mobilizují miliony elektromobilů po celém světě,“ řekl na slavnostním otevření výkonný předseda Hyundai Motor Group Euisun Chung.

Integrovaná výroba a budoucí rozšíření Závod na výrobu baterií se integruje s továrnou na automobily Hyundai, která plánuje vyrábět 50 000 kusů SUV Kona Electric ročně s použitím baterií vyrobených v Indonésii. Hyundai a LG Energy Solution se připravují na druhou fázi továrny na baterie, která zahrnuje další investice ve výši 2 miliard USD na zvýšení kapacity o dalších 20 GWh.

Budoucí spolupráce Indonéský ministr investic Bahlil Lahadalia a jihokorejský ministr obchodu Cheong Inkyo se setkali, aby projednali budoucí spolupráci v oblasti elektromobilů, petrochemie a technologií čisté energie, včetně zachycování a ukládání oxidu uhličitého. Nový závod je významným krokem vpřed v ambici Indonésie ovládnout trh s EV a přispět k udržitelnější budoucnosti.

Posílení pozice Indonésie na trhu EV Od zákazu vývozu surového niklu v roce 2020 Indonésie podporuje investice do místního zpracování. Na ceremoniálu koordinující ministr pro námořní záležitosti a investice Luhut Binsar Pandjaitan zdůraznil připravenost Indonésie stát se klíčovým hráčem v globálním dodavatelském řetězci pro elektrická vozidla.

Poznamenal, že tato iniciativa by snížila emise uhlíku a zlepšila kvalitu ovzduší a zlepšila kvalitu života Indonésanů.

 

Zdroj: www.evmagazine.com

 

 

 

Záznamy nebyly nalezeny...