Nový Renault Master E-Tech electric WLTP s dojezdem až 460 km
Právě provedení „Aerovan“ poskytuje nejvyšší účinnost ve své kategorii bez ohledu na zdroj energie. Jeho SCx je o více než 20 % nižší, což řadí dodávku na horní konec segmentu.
Nový Renault Master E-Tech Electric byl zkonstruován v aerodynamickém tunelu. Jeho silueta a každý jednotlivý díl byly vypilovány k dokonalosti. Prototypy strávily během vývoje tisíce hodin v tunelu a poté, vzhledem k velikosti dodávky, byly certifikační testy provedeny v aerodynamickém tunelu postaveném pro letadla.
Pro uspokojení všech požadavků profesionálních uživatelů byl výkon hnacího ústrojí vylepšen o motor 300 Nm/105 kW a převodový systém s jedním z nejvyšších převodových poměrů na trhu těžkých elektrických dodávek.
Elektrická řada New Master E-Tech zahrnuje dodávky s maximální povolenou hmotností naloženého vozidla 4 tuny a tažnou silou, která v tomto segmentu dosud nebyla nevídaná, aniž by byla ohrožena ovladatelnost, a to i v rychlém jízdním pruhu.
Systém řízení tepla baterie udržuje konstantní teplotu, což zvyšuje výkon baterie a prodlužuje její životnost.
Systém klimatizace kabiny (který je součástí standardní výbavy) také pomáhá udržovat vnitřní teplotu na optimální úrovni a dojezd dodávky co nejdelší, v létě i v zimě.
Dynamický brzdový systém – první v LCV – také omezuje počet součástí v motorovém prostoru (brzdy ovládá interní motor).
Kromě toho, že poskytuje podporu při brzdění, systém reaguje rychleji, což také zlepšuje aktivní bezpečnost vozidla. Odpojením tlaku řidiče na pedál od brzdového mechanismu může systém přeměnit kinetickou energii ze zpomalení na elektrickou energii k nabití baterie a prodloužení dojezdu. Systém může tímto způsobem získat až 95 kW energie.
Všechny tyto práce zlepšily účinnost velmi reálným způsobem: Nový Renault Master spotřebuje o 27 % méně energie než současná generace, má dojezd 460 km WLTP a jeho nosnost je značná.
Nový elektrický Renault Master E-Tech se může pochlubit nosností 1 625 kg, je dodávka vyžadující řidičské oprávnění skupiny B) a může táhnout 2,5 tuny. Jeho spotřeba zůstává rozumná, 21 kWh/100 km (WLTP) s 87 kWh baterií.
Rychlé nabíjení stejnosměrným proudem 130 kW přidá 252 km dojezdu za 30 minut. Domácí Wallbox o výkonu 22 kW nabije baterii z 10 % na 100 % za méně než 4 hodiny.
Nový Renault Master E-Tech Electric je poháněn motorem o výkonu 96 kW nebo 105 kW, který v obou případech poskytuje točivý moment 300 Nm. První běží na 40 kWh baterii a má dojezd přibližně 200 km WLTP (čeká se na certifikaci), druhý běží na 87 kWh baterii s dojezdem až 460 km podle WLTP.
Dodávka také obsahuje funkce V2X:
Vehicle To Load (V2L) pro nabíjení dalších zařízení ze zásuvky v kokpitu nebo nákladovém prostoru, stejně jako adaptéry pro připojení elektrického nářadí, počítačů a dalších zařízení do zásuvek nabíječky. Přímo z baterie můžete také napájet na zakázku vyrobené díly karoserie (chlazené prostory, dílenské stroje, automatické zadní výklopné dveře, přídavné topné nebo klimatizační systémy atd.).
Vehicle To Grid (V2G) pro dodávání energie z baterie do sítě pomocí obousměrné nabíječky.
A nový Renault Master E-Tech electric přichází s několika exkluzivními funkcemi, které poskytují uživatelský zážitek, který vypadá a působí jako chytrý telefon.
Mapy Google zohledňují preference uživatele a navrhují podle nich optimalizované itineráře. Elektrický plánovač tras také pomáhá vyladit itineráře v elektrickém vozidle.
Aplikace My Renault poskytuje řadu doplňkových služeb šitých na míru pro elektrická vozidla a udržuje špičkový a vždy praktický nový Renault Master E-Tech Electric připojený k digitálnímu ekosystému uživatele.
A konečně, výběr služeb od Mobilize usnadní život v elektrické dodávce Renault Master.
Renault Master E-Tech electric je jediným vozidlem ve své kategorii vyráběným ve Francii: tři verze (ICE, elektrická a vodíková) a všechny karoserie pocházejí ze stejné výrobní linky v Batilly.
Zdroj: www.evmagazine.com
Záznamy nebyly nalezeny...