Tesla 3 Standard Range Plus
Tento týden jsme měli možnost otestovat model TESLA 3 ve verzi Range Plus, zadokolka, která nabízí vyšší kapacitu baterie a tím i logicky delší dojezd. Záměrně jsme vybrali vůz dvou let stáří, který podle počítadla stavu kilometrů urazil cca. 22500 km.
Nutno podotknout, že v interiéru zub času a opotřebení vůbec nebyl znát a testovali jsme defacto zánovní vůz.
Starému známému designu nejde na první pohled nic vytknout. TESLA ovšem klame tělem, i když na první pohled vůbec nevypadá, jedná se o automobil s výbornou vnitřní prostorností a variabilitou, který pohodlně odveze čtyřčlennou rodinu i lehčí náklad.
Nádherná modrá metalíza (krytá keramickou ochranou) zaujme na první pohled, stejně tak jako aerodynamické prvky karoserie. Uvnitř intuitivní infoteiment . V autě nic neruší a hlavně nevrže ..
Najeli jsme na jedno nabytí cca. 400 km v modu Chilll průměrnou spotřebou 16 kWh/100km. Kdo chce závodit, toho neurazí zrychlení z 0-100km pod 6 vteřin. Každopádně spotřeba při rychlostech nad 140km/h rapidně stoupá.
Výhrady máme pouze ke zpracování gumových těsnění mezi dveřmi a karoserií a nemožností nastavit režim stíračů při dešti, tak jak by nám to vyhovovalo (ale možná je chyba u nás )
Perfektní je možnost brzdit (rekuperovat) pouze za pomoci plynového pedálu.
Pokud hledáte ideální poměr užitná hodnota cena, dnes těžko naleznete lepší variantu. Dva roky starou TESLU s nájezdem do 30tis. km pořídíte v Německu za cca. 850tis. CZK.
Modrá je dobrá
Průměrná spotřeba
Nabíjíme doma
Na Tesla Chargeru v Lovosicích
Záznamy nebyly nalezeny...