Reklamace a vrácení zboží

Zboží vám nevyhovuje?

Klikli jste nedopatřením na jiné zboží, než jste potřebovali? Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět.
Zboží, které budete chtít vrátit, musí být nepoužité a v původním obalu.
 
Informujte nás telefonicky SK: +421 910 194 086 / CZ: +420 723 809 015 nebo na e-mail info@charging-market.eu, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:

Polní 224 , Pletený Újezd, 273 51, Česká Republika 

 
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
 

Zásilka přišla poškozená

Až vám přepravce dá do rukou zásilku, pečlivě ji překontrolujte. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ji.
 
Zásilka vypadala v pořádku, ale zboží je přesto rozbité? Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně, nejpozději však do 3 pracovních dnů na telefonním čísle +421 910 194 086 / CZ: +420 723 809 015 nebo e-mail info@charging-market.eu - uveďte číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.